13 !

För den som undrar är det nu bara 13 dagar kvar tills vi åker ! WONDERFUL, punkt.

Inge mer om det där nu, istället en massa skit.
Igår somnade jag som ett litet barn i sängen, vaknade av mardrömmar och hade svårt att somna om. När ska detta sluta? Vaknade iaf till vid 6.15 och gick upp och gjorde mig iordning. Jobb, jobb, jobb. Kramp i handen skulle kunna sumera min morgon. Vi har spikat panel och fixat och donat. Vid lunch åkte vi hem och jag bytte plats med lillebror som tog över. Istället åkte jag med mamma för att byta hennes kaffemaskin, och åka till HSB och kolla kakel. Riktigt positiv överraskade blev vi då vi såg att deras tillval var riktigt snygga, så nu är det bara mönsterpassning som gäller. :)

Resten av dagen har jag riktigt degat, städade undan lite på mitt rum men inte mer än att jag nu kan röra mig fritt. Haha, kaos ju.

2½ timmes prat med min älskling har förgyllt min kväll,  men nu är det dags att stänga ner och gå göra sig iordning för ännu mera arbete imorgon. Då är det dags att gjuta en betong platta, det ni  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0