Gnäll, gnäll, gnäll

Jag känner för att skriva om allt, helt osammanhängande och jobbigt, mest för att jag har så otroligt tråkigt

Åter igen sitter jag här på jobbet, som just nu inte bjuder på något roande alls.
Bakom står en låda med en massa klockor i som ringer lite då och då.
På skrivbordet står min te kopp kvar sen i imorrse, och bredvid den min godispåse jag inte åt upp i helgen.
Utanför fönstret lyser solen samtidigt som det regnar lite.
Nere i hallen står min cykel som jag känner för att dumpa någonstans då den åter IGEN är trasig.
I högtalarna spelas just nu Lady Gaga för femtioelfte tusende gången idag.
Jag glömde såklart att ta med ipren hemifrån så just nu knackar mensvärken på.

Jag kände helt enkelt bara för att gnälla lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0