Tiden går så fort. :)

Jag som alltid tyckt att tiden går så otroligt långsamt när man har något att se fram emot.
Antingen ser jag inte fram emot det (LÖGN) eller så har jag inte insett det ännu.

Mycket som lurar bakom alla dess hörn som kallas dagar;

Imorgon 7/10; Pappas födelsedag :)
Fredag 8/10; Idol mys hemma hos Madelene, toasting av människor och massa skitsnack, hihi
Lördag 9/10; Blue man group med Andreas, ska bli riktigt mysigt
Fredag 16/10; jag ska få träffa min älskade miss Brownie !
Fredag 22/10; Andreas födelsedag, förhoppningsvis blir det precis som jag tänkt mig, om inte bättre ♥
Oktober över lag; renoveringen börjar, och även en del flyttlass har redan gått till nya boendet

November; fortsätter renoveringen, elen och fönstrena är förhoppningsvis klart och vi kan flytta in mer saker
12 november; Magaluf Reunion kryssning, det kommer bli riktigt bra :)
16 november; min praktik löper vidare i en provanställning



Well well well, listan kan göras lång, och hela tiden byggs den på !


Kommentarer
Postat av: MAD

5 december: MADELENES FÖDELSEDAG :D <3

2010-10-07 @ 13:26:34
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0