Otäcka drömmar

Jag har läst och hört mycket om att drömmar kan förstärkas och vara verklighetstroliga när man är gravid, men det börjar bli skrattretande!
 
Inatt drömde jag att vi fick en liten son, den underbar vacker varelse, en regnig fredag den 20 juli, redan på lördagen var vi hemma och Emil var på besök, bebis vaknade och var hungrig, fick lite mat och sen la jag honom (som inte hade något namn) bredvid Emil i soffan.
Det kanske inte låter så konstigt, men att jag i drömmen "visste" att just den 20 var en fredag känns för mig olustigt, och sedan hade bebis en specifik pyjamas på sig, och nu när jag vaknade tänkte jag inte mer på drömmen utan satte mig här vid datorn för att kolla lite innan frukost, och vad dyker upp om inte exakt samma pyjamas som i drömmen?! Jag har aldrig sett den tidigare, har inte pratat om smurfar, har ingen som helst aning om varför men kanske är det det undermedvetna som vill berätta för mig !
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, den pyjamasen är så fin! Funderade på att köpa den till Lilly men har inte blivit så ännu, men får se :)

2012-07-09 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0