USA

Resan gick bra. Jag höll mig vaken hela resan och det var skönt för då kunde jag somna gott på hotellet igår. Sov drygt 7 timmar inatt innan jag vakna och kontakta omvärlden. 

Idag har vi varit i full fart hela dagen. Från 8.30 imorrse när vi lämna Starbucks för turistande. Vi har hunnit passera frihetsgudinnan, ground zero, Manhattan,  Victoria secret, tiffany & co, och massor av annat på vägen ! 

Tiffany var dock en utmärkande del, vi kom fram efter en del letande och klev in och blev direkt hänförda av vilken stor butik de hade men vad fel vi hade då de hänvisa oss till våning 6 (!!!!) för service. När vi väl kom upp dit servera de vatten i kristall glass i en sjukt stor lounge där det fanns ca 10 bås där det överallt fanns människor som jobbade där. Tyvärr kunde de inte hjälpa mig med mitt armband då de slutat med just dessa strechband. Synd för mig 😕

Nu är vi duschade och klara för middag och sen någon drink på stan innan vi ska lägga oss. Imorgon är det mer sightseeing, och sen konsert 😀 ska bli kul att se Håkan live och jag tror absolut det kommer bli en mäktig show. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0