You have a match!

Fredag,sista dagen i veckan och fortfarande inget brev.

Budgivning på lägenheten var i full gång och vi låg bra till, igår ringde hon från mäklarfirman och konstaterade att vi fick lägenheten, så på måndag skriver vi kontrakt. Konstigt tycker många eftersom jag åker till USA, men jag ser bara frammåt. :)

Fick även ett bra napp på bilen av en kille från norrland. Så han bestämde sig för att åka 90 mil för att köpa min lilla Herman! Yes, han var nyss här och alla papper är färdig skrivna.

Men fortfarande inget brev...

Loggade in på mailen (på mina dumma dator med virus) där det står mail från CC; "You have a match!"
Trodde inte min ögon och kände hur hela jag började skaka inombords.
Läste igenom hur familjen såg ut och så. Ett barn på 1 år och 8 månader och dessutom tvillingar som föds i november.
Dessutom är de judar och vill att jag går med på möten, judar har jag absolut inget emot.
Däremot blir det tufft med tre barn under 2 år! Jag tror inte jag kommer orka det, och när familjen dessutom skriver att det inte kommer bli något resande under året kände jag att det inte är något för mig. Ska dock ha telefonintervjun och verkligen känna efter ordentligt. :)
Om inte så känns det som om det inte kommer ta så lång tid att hitta just en bra familj till mig heller. :)
Preliminärt datum att åka är 13 oktober! California here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0