Bra dag :)

Idag har det varit ytterligare en san dar superbra dag !
Gardagen gick som smort, och idag gick det lika bra.
Borjar inte forens 9, sa jag hann skypa lite med min alskade mamma innan jag borjade. Gick upp och moter barnen, kakar lite frukost med de, vi julpysslade lite och dona innan vi at lunch for att sedan aka till skolan. Pa vagen hem somnar Thomas i bilen och sover en timme, passar pa att fixa lite med middagen + stada pa rummet. Vid 2 vacker jag upp honom, han ar lite smatjurig men inte sa konstigt nar man ar nyvaken. Sitter och myser i soffan och sedan klar vi pa oss for att aka och hamta Linnea i skolan igen. Vi packar in oss i bilen igen for att bege oss ner till Starbucks och lite sang och dans. Men idag var vi trotta sa vi stannade inte sa lange, kom hem vi kande oss hungriga sa vi gjorde spagetthi och kottfarsas. : ) Gunilla kommer hem och ar glad att jag tagit over och fixat middagen, tom Bruce som tydligen inte tycker om kottfarsas sa att det var gott. ; ) haha. Barnen badade nere idag, och sedan kom Kaisu (en finsk aupair) over, for att vi sedan aker och hamtar upp Eva for att aven idag bege oss till Tysons, idag for en haircut : ) Haha snopet nar de var klara pa 20 minuter, haha. Men det blev bra, tog bara topparna. Sen blev det lite fika och mys. Tidig kvall ikvall for de brudarna som borjar tidigt imorgon. Jag sitter har, funderar pa vad jag ska gora for att tjana lite extra dollar? Sa jag har rad att kopa mig en lovesack! : (

Imorgon ar det onsdag, finns inge lill-lordag har inte. Speciellt inte nar man ar mindrearig...
Men snart ar det fredag igen, och helg vilket innebar lucia! : )
Nu ska jag dromma lite till om en lovesack. Sen ska jag titta lite pa tv innan jag somnar tror jag, om jag nu inte hoppar ner i badet. : )

Kommentarer
Postat av: Leila

I Providence var det "lill-lördag" på torsdagar, det va då alla studenter festade. Fast man blir ganska sliten av festande 3 dagar i rad :P

2008-12-03 @ 23:19:05
URL: http://leilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0