Dags för en uppdatering :)

Ursäkta att de inte blir uppdaterat, men ni får för f*n kommentera mera. Bonuspoäng till Madde som ligger riktigt bra till, och som även dedikerar blogg inlägg till mig! Kärlek till er flickor.

Dagarna går oerhört fort, och jag lever verkligen livet... ;) Haha. Utgångar och jobb går lixom om varandra.
Julen var jobbig att spendera här, men det gick bra till slut. Helt underbara julklappar jag fick av familjen, och även av min värdpappas föräldrar (farmor och farfar) super söta.

Idag hade vi t-shirt värme, så jag tog barnen till en lekpark och playdate med Saras barn. Skönt som bara den.

Nu sitter jag på Starbucks och dricker en white hot chocolate, underbart. Väntar på Sara, men hon verkar inte dyka upp...

Bilder från alla dagar kommer upp så småningom.

Marie: Tack för julhälsningen. :)
Malin: Tack så jättemycket för julkortet.
Christin: Jag fortsätter smsa... ;)
Patricia: Love you honey!
Madde: Tack så jättmycket för blogginlägget
Lisa: Ber om ursäkt för mitt dåliga beteende.

Mer än så blir det inte idag. :)

Kommentarer
Postat av: Madde & Tessi

Heej gumman!

Massa kärlek till dej också.

Imorn är de nyår o de suger att du inte kan vara här o fira det med oss men du ska ju till NYC vart de eller? Du kommer ha super skoj!

vi saknar dej o längtar tills du kommer hem!

Massa pussar o kramar från Madde & Tessi!

<3<3

2008-12-30 @ 23:14:37
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej gumman

Nyårsdagen här sitter o segar framför datorn

var hos karin o dacke i går jätte trevligt

mamma är ute o promenerar nu känns det värkligen

tomt här jag längtar så efter dig måste erkänna

att det kommer en tår nej flera föresten

älskar dig så mycket gumman vi ses snart

PAPPA

2009-01-01 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0