Farmor, utgang och bror :)

Ringde min kara farmor i onsdags och gratta henne pa fodelsedagen, hon blev alldeles tarogd sa hon. Stackars farmor, forsta aret pa 19 ar som jag inte var dar pa hennes fodelsedag. Men nasta ar da kommer jag farmor! :)

Dagarna bara flyter pa, och gar ihop med varandra.

Men gardagen kan jag beratta lite om; jag, Tessan och Christin korde en utgang. Forst akte vi till Third edition, och sen vidare ner till Adams Morgan. Helt underbar kvall, med trevligt sallskap. Galna amerikanare och gratis dricka; bra kombination? Iaf for kvallen.

Idag drog jag och Tessan en Tyson for att sen kaka pa Fridays och dra en bio, till bion dok aven Kaisu upp.
Vi tittade pa Seven Pounds, helt otroligt bra film! Hade inte riktigt forvantningar pa den filmen, men usch sa bra den var! :)
Idag fyller aven min stora underbara bror ar! :) Gratulerar pa dagen. Hoppas dagen blev super, och jag ar faktiskt inte sent ute, for har hos mig ar det fortfarande den 20 december, sa det sa! :)

Imorgon ar det extrajobb som galler, allt for att jag ska ha rad med min dumma lovesac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0