Onsdag

Dagarna flyter pa, och vi julpysslar mest hela dagarna. Supermysigt.
Vi lekte med tagbanan imorrse igen, sen at vi lunch och sen skoldags. Thomas ville inte sova idag, men till slut somnade han, och jag fick att gora; sjomansbiff stod pa middagskalendern. Efter lite om och men sa blev det bra till slut och det vart faktiskt riktigt gott : )
Sen vackte jag upp Thomas och vi lag och mos i hans sang tills vi gick upp, hann leka lite innan vi akte till skolan igen.
Linnea var lite grinig men det gick bra sen, barnen var superhungriga men min sjomansbiff dog inte... : (
Jag tog av till Safeway for att titta efter AC's minneskort,men det var inte dar, sorry. Valde att aka till Tysons aven idag, sjalv denna gang och verkligen leta julklappar. Skont att strosa runt sjalv, hittade lite men vad och till vem kan jag ju inte skriva om Gunilla skulle fa for sig att kolla in bloggen ; ) Haha.

Gunilla sag pa en gang att jag klippt mig, sa tydligen behovdes det.

Nu ska jag fixa och dona lite med julklappar, och sen ska jag aven ikvall forsoka sova innan 12. Herre gud jag som brukade vara sa kvallstrott. Haha.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman!

hur är det? har du det bra?

Jag skickade ett brev till dej för typ två veckor sen... fått det ännu?

Puss & kram!

2008-12-04 @ 08:58:59
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sanna vill bara säga puss o kram älskar dig Malin

2008-12-04 @ 12:13:15
Postat av: Leila

Jag brukade aldrig va inne på Tysons. Va e det för affär? :P

2008-12-04 @ 23:04:24
URL: http://leilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0