Segdag

Sondagar ar segdagar, gick iaf upp vid halv 9 imorrse. Blev hamtad av Tessan for att extrajobba.
Val hos familjen borjade vi, och 2 timmar senare var vi klara och 50 dollar rikare, inte illa inte! : )
Dessutom fragade de om vi ville komma tillbaka och hjalpa till mera, ja visst!

Sen akte vi till Starbucks och fordrev tid, och letade lite Florida resor, hittade lite men ingen av oss har pengar just nu. Haha. Eller jo jag har pengar men inte pa kortet, och likasa Tessan. Men det loser sig.

Till slut sa akte vi till mig och tittade pa Svensson Svensson, tills Christin ringde och sa att vi skulle motas pa Tysons for att ga igenom nyar, och mamma tyvarr jag aker till NY CITY iaf... Men det ar lixom ones in a lifetime. Det blir sakert jattebra.

Julafton pa onsdag, konstigt utan familjen. Saknar er nagot sa enormt! Saknar er dar hemma, jag menar usch,
tjejerna, Patricia, Madde, Tessan, vara maggetkvallar, de kvallarna jag far med storebror dit ; ),
alla barnen, Emil, Rasmus, Felix, Sanna, Lukas ni alla kommer ha blivit ett helt ar aldre! Ojoj moster/faster har manga pussar att ta igen,
bara kunna ta en promenad ner till ica pa lordagen for att spela pa hastarna det gar verkligen inte for sig har finns inga trottoarer...
somna framfor tvn, eller en bra film pa fyllan och vakna igen for att bara stanga av oljudet
julskinkan mamma gjorde iordning idag!!
julgranen som ar det forsta man ser nar man gar upp for trappan hemma
Listan kan bli lang, och tro nu inte att jag har jatte hemlangtan. Jag trivs helt underbart har, och det ar val inget konstigt att sakna saker jag alskar och tycker om? Men ni ska veta alla dar hemma, att jag verkligen tycker om er och att ni finns i mina tankar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0