Torsdagsplaydate

Som vanligt pa torsdagar skjutsar vi over Linnea till Aisa, sa jag och Thomas hade lite egen tid.
Vi gjorde lunch och busade, och sen somnade han... snopet. Men det var skont fick lite gjort. Fixade med vafflorna som vi skulle ha till middag, dammsog, fixade all tvatt och sa. : )
Nar jag sen hamtade tjejer blev det inte en lugnt stund, de blir helt galna alla tre tillsammans. Mycket tjaffs och gnall hit och dit, men till slut sa vi hejda till Aisa och jag gick av. Dagarna bara forsvinner ivag, verkligen.
Imorgon ar det fredag igen, och sen lordag och sondag med lucia, herre gud.

Sanna: Moster alskar dig ocksa! : )
Leila: Tysons ar det shoppingcenter har i McLean med 260 olika butiker och 160 till pa andra sidan gatan. ; )
Madde: Ja jag fick ditt underbara brev, forlat for att jag glomt saga det. Har haft fullt upp hit och dit med brev. Tack sa hemskt mycket for bilderna, fraga; Nar ar de tagna? Haha. Uppenbarligen hade vi sa kul att jag "glomde.." ; ) Miss you honny!

Nu ska jag forsoka lagga upp lite bilder pa bilddagboken : )

Kommentarer
Postat av: Madde

ååh vad skoj, började undra om de inte kom fram! :o

haha dom är tagna hos Patte i somras. På nått förkrök eller nått fest eller nått.. minns typ inte exakt men då är de tagna.. eller det kanske till o med är tagna på hennes 20 års fest? Anyway... Hos patte är de haha :p

Puss & kram!

2008-12-05 @ 08:36:36
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0