Uppdatering

Blev inge Tysons idag, alla mina dates hade fullt upp.
Sa jag satt pa msn och chitchattade med Tezzan (back home) Underbart att snacka lite. ;) haha. Lycka till imorgon vannen, sen pa hennes begaran la jag upp lite nya bilder pa bilddagboken. Och bara for att jag sa till henne att de tog aslang tid sa gick det idag snabbt som bara den. Iof ar klockan nu 4 pa morgonen i Sverige och kanske inte allt for manga som laddar upp bilder da? ; )

Sa nu ligger det iaf lite nya bilder dar, fran den 6 tror jag. : )
Nu ska jag gora mig i ordning, har tagit ett skont bad och ska snart lagga mig, sa jag kommer i sang i tid idag.

42 dagar till familjen kommer! : )

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vääännen!

Hur har du de?

Funkar inte din mobil där nere?

skickat sms ett par gånger men de verkar inte kommit fram!?

Har även försökt o ringa men jag har kommit till "comviq-tanten" typ :(



Saknar dej!

PUUSSSS!

2008-12-16 @ 16:20:35
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0