2/11

Banan till frukost, Gunilla på kontoret, Bruce i soffan han ligger kvar där de närmaste två timmarna medan jag och barnen leker med trolldegen. Lunchdags, Bruce hittar soffan och Thomas hittar Bruce, jag Linnea och Gunilla tar övervåningen för ett bad för Linnea innan kalaset.
Linnea och Gunilla åker på kalas, jag Bruce och Thomas går på promenad och sedan är vi ute. : )  Skönt väder ute idag.

Passade även på att skicka lite mail, fortsätt skicka om så bara skriv hej! Det är superkul att få mail, kan dock ta lite tid att svara men jag svarar på allt som kommer in! : )
Dagen har flytit på lite som vanligt,och jag känner mig väldigt "hemma" här redan. Imorgon blir jag ensam med barnen, från 8 men det går nog bra! : )

Kommentarer
Postat av: Cin

Hej hej! Hoppas allt är bra med dig :-)

2008-11-03 @ 15:11:22
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0