Fredag igen :)

Ja så måste jag börjar med att tacka alla lyckönskningar till körkortet, men det sket sig. Jag misslyckades inte utan detta dumma land har misslyckats.

Skulle som sagt skrivit teori igår, men vaknade med huvudvärk. Gick istället upp 7.15 imorrse, åkte iväg, åkte lite fel men efter lite om och men hittade jag dit. Den första kvinnan tittade på alla papper, sen bad hon mig sitta ner, inte hann jag sitta länge innan hon kallade mig åter och bad att få se på mitt bank statement  (?) papper, ja visst tänkte jag och visa glatt fram mitt bank papper; FEL! Så jag fick leta mig hem igen, trodde jag skulle bryta ihop i bilen. Väl hemma igen möts jag av familjen som fortfarande ligger i sängen, Thomas är sjuk idag och har spytt..
Frågar min underbara värdmamma och hjälp och hon säger åt mig att åka ner till banken och be om ett statement, ja visst hämtar det, äter en banan och åker till "vägverket" igen, kommer dit möts av en mörkhyad man som säger att de inte godtar ett utskrivet utan jag måste beställa ett och få det hemskickat... suck!
Så hem igen, äta lite lunch och nu sitter jag här. Familjen är ute på något, vet inte vad. Börjar inte förens om 2½ timme...
Ledig imorgon, hoppas på att Sofäj kommer förbi på dagen på kvällen är planen att åka till Tessan, jobbar söndag och sen lucia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0