Typisk dag

7.15am klockan ringer, fan vaken sen 1.02 kunde inte sova, saknade och längtade efter alla hemma
7.42am gick upp och plockade ur diskmaskinen
7.52am gick upp till barnen, tittade lite på Pippi Långstrump
8.38am frukost, yoghurt, två små våfflor + ett glas vatten
9.01am fylla tvättmaskinen medan Linnea slår sig på tån och "måste" gå till mamma
9.15am nedervåningen för att leka med tågen, slås av tystnade och slår på lite musik
9.50am tåget byts ut mot playdoh
10.30am snacktime barnen fick varsin ostrulle typ, AC tränar, jag väntar på lunch får bli en omelett idag
10.45am ute och krattar lite löv som barnen ändå hoppade ut igen...
11.30am lunch dags, barnen åt hotdog som vanligt jag gjorde mig en omelett
12.15am på väg till skolan, Thomas vill också gå...
12.20am lämnat av Linnea, vi passar på att handlar mat
1.45pm  hemma, packar in all mat, Thomas sover
2pm Thomas sover, Linnea i skolan passar på att maila
2.45pm AC visar vägen till bank of america innan hon hämtar Linnea, jag fixar bankkort
3.30pm hemkommen, jag börjar med middagen och skypar lite
5pm middag, taco idag
6pm träning
6.45pm nöjd efter 45 minuters träning
6.45pm umgås lite med familjen
7pm bad! : )
8pm  just nu, sitter här och skriver och tittar lite på tv, inte mycket annat att göra...


Kommentarer
Postat av: erica

vad söt du är som har världens lista med tidpunkter och grejer :) <3

2008-11-06 @ 04:38:00
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Leila

Hej vännen, ere lugnt om jag ger ut din bloggadress till min mor? Hon frågar hela tiden om dig och "vad har Malin skrivit idag?" osv :P hehe

2008-11-06 @ 21:44:43
URL: http://leilat.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Gumman!

Hoppas allt är bra, det låter som det.

Träffade Patte igår o berättade att vi pratat på MSN, hon hälsade massor!

Ska snart upp till henne o umgås lite, Vi saknar dej Hjärtat!!

Inte långt kvar tills vi träffas!!



Puss!!!

2008-11-07 @ 20:32:09
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0