Dagen idag

Som sagt, familjen har varit och inhandlat en ny madrass at lillkillen, han har vuxit ur den gamla.

Jag och AC har suttit och mest pratat om allt och inget.  Linnea fick antligen ga pa sitt prinsess party, och vi tog Thomas till en park for att leka lite. Dock var bada barnen trotta idag, da de inte somnade forens vid 11pm igar kvall, de sov till 10am imorrse, otroligt. Sa jag var uppe forst imorrse ocksa, haha.
Har varit en underbar dag har idag, varmt och soligt. Horde att Sverige hade det hostligt, haha. Jag ar inte avundsjuk.. ; )

Nu ikvall har vi "buat" folk, nagot man gor har i amerika innan halloween. Det ar lite som ett kedjebrev som man staller pa folks trappa med en lapp och lite godis och sedan ringer man pa och springer och gommer sig, valdigt kul. Haha.

Imorgon borjar arbetet pa riktigt, men verkligen lyxigt att ha kvar AC hon har hjalpt till med mycket.

Har inte inhandlat nagon dum kamera annu... far val se nar det blir helt enkelt for jag vill verkligen ha en "so badly" haha.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Leila

Åh att "bua" är så himla kul =)

2008-10-28 @ 14:10:47
URL: http://leilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0