Embassy of the U.S

Tidig morgon, besök hos ambassaden.

Missade första bussen från stationen, suck. Väntade nervöst på nästa, klev på och fick nästa hjärtattack när busstoppet "Ambassaderna" aldrig tycktes dyka upp. Men visst det kom så småningom. :)
Väl framme ser jag en lång kö som ringlar sig fram denna tidiga morgon, så det vara bara att ställa sig och se lycklig ut, insåg ganska fort att 80% av kön vad blivande aupairer, fast de flesta såg så trötta ut så det var ingen mening att inleda en konversation. Strul på deras system gjorde att de drog ut ännu mer på tiden, så vi fick minsann stå där ute och frysa. Glad att jag inte ska åka i Januari eller liknande. :)
Väl inne satt jag en stund och lyssnade på de andra tjejerna som skulle åka, och till slut satt vi där allihopa och berättade om våra familjer och vart vi skulle. Vi skulle alla åka den 20 oktober, och en av tjejerna skulle till Washington DC, vi försökte fixa ihop så vi skulle ses på Arlanda innan så vi checkade in samtidigt så vi kanske kanske får sitta bredvid varandra. :)

Nu folk är det bara två veckor kvar, och jag kommer älska och saknar er massor! 

Love Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0