Second day

Tidig imorgon idag också, frukost helt sjukt kul som vanligt. Emil säger att det måste vara något fel på våran matsal, jag vet inte om det är matsalen eller oss det är fel på? Men kul har vi verkligen.
Lektioner hela dagen, jag Erica och Elin har haft underbart kul lektions dag, med redovisningar hit och dit.
Vi insåg tyvärr att Sofies pojkvän var otrogen, och hela kärleksaffären var slut. Lunch, friterad kyckling, och lika kul som vanligt. Middag, hamburgare pommes, och precis lika kul nu också! Mitt under middagen vräker Camilla ur sig att hon hamstrar mat i kinderna, haha. Så hon kallas nu hamster. ; )
Kvällen spenderades i aulan med en polisofficer, guud så kul. Sofie blev uppbjuden, och sen tog det aldrig slut, hon fick vara med om mycket under den timmen, allt från att bli arresterad till att ringa 911 och förklara att det var inbrott i hennes hus, otroligt kul bruden. : )

Nu sitter vi alla här igen och nördar oss, imorgon lockar NY city, jag ska försöka inhandla en ny kamera då min valt att lägga av helt nu. : / Perfekt då man är i USA, som tur är finns här massor av folk som tar kort åt mig, tack alla : )


Kommentarer
Postat av: Mia

Men hallå..nu får du uppdatera lite.. jag har ju kollat minst fem ggr idag om det är något nytt kul som händer.. Hoppas du har det bra, saknar dig redan

p o k syster yster

2008-10-23 @ 20:32:30
Postat av: Gunilla Abt

Hejsan Malin,

Jag har antligen haft lite extra tid och last din "dagbok". Det glader mig att du langtar hit, vi langtar efter att fa lara kanna dig ocksa. Jag har just stadat upp huset och ditt rum sa att du far ett varmt, rent valkommnande. Linnea fragar efter dig och ar exalterad over din ankomst. Vi syns imorgon.

Kram Gunilla

2008-10-24 @ 05:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0