Torsdag

Det börjar verkligen närma sig, känns som om det är ett återkommande ämne?
Insåg att jag inte har så många dagar på mig längre, att göra allt jag vill göra.
Imorgon är det lixom hejdå fest, på lördag är det familjemiddag + match, och på söndag kommer J  : )

Mitt internationella körkort valde att dyka ner i bredlådan idag, skönt. Så nu borde det vara klart med allt pappersarbete, ja förutom den där boken som vi skulle fylla i? Hm, den ligger nog någonstans. 
Rummet börjar se sådär ut, just nu ligger allt på golvet, typ.

Väskorna står där, och jag ska i storst sett bara packa tandborste, och flytta över det jag ska ha i NY första dagarna. 
Fick mail från min kära värdmamma idag, hon skickar så gulliga mail. : ) idag handlade mailet om tips inför vistelsen i USA, allt från filmer som inte går att titta på till att godiset smakar skit i USA. 

Killarna bestämde sig föresten att hyra min lägenhet! Yes!


Biforgar bilder på väskan, så E  kan se hur jag har packat. ; )


Kommentarer
Postat av: erica

haha , jo men dina väskor såg ju ut att ha lite plats över :) peppa inför måndag :D

2008-10-16 @ 15:55:10
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0