Uppdatering. : )

Forlat for att jag inte uppdaterade igar, fullt upp att hitta en halloween kostym. : )
Idag hittade vi en, eller ja jag hittade en till slut. Jag ska vara en 50-tals donna! : ) skitcooolt! Har aven kopt lite armband och sa, sa nu hoppas jag pa det basta... Imorgon ar det trick or threat och pa lordag ar det middag. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, huvudet ar fullt med saker men ingenting att skriva. Var ute och korde sjalv igar for forsta gangen och hitta alldeles sjalv! Sa mamma nu ar kameran skickad och borde vara framme nasta vecka nagon gang... : )

Skriver kanske mer imorgon, vet inte hur mycket tid det blir over da vi ska ut med barnen. : )
Nu ska jag ga och forsoka fa i mig lite vafflor.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0