4 veckor

Kommer ihåg när jag var på första mötet med CC inne i stan.
Vi satt där alla så förväntansfulla och nyfikna. En tjej satt lixom lite utanför och hon sa att hon redan hade familj och att hon skulle resa om fyra veckor. Ojoj tänkte jag; fyra veckor det går ju jättesnabbt, lyckliga hon. :)

Så nu sitter jag här själv, och har mina fyra magiska veckor framför mig innan det verkligen bär iväg på riktigt.
Jag "ska bara";
 skicka in det lilla lila pappret som jag skulle fått för flera veckor sedan,
och sen ska jag som så sent som möjligt skicka in och ansöka om internationellt körkort,
hitta de "perfekta" presenterna, några tips?
fixa visum,
gå på hejdå möte på CC,
få ihop all packning,
se till att spendera tid med de närmaste.

Listan kommer förmodligen att byggas på eftersom, och hur "redo" jag än är, så kommer jag stå där den 20 Oktober och undra hur fan jag kunde ge mig in på det här, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0