Chicago

Ana min förvåning när det vid middagstid igår ringde från USA-kontoret och sa att de hade en "futurehostfamily" på linjen. Jag kände bara att ja visst varsågod. :) Insåg ganska snabbt att det var familjen som jag tidigare på morgonen hade ringt och sagt till om att jag inte ville ha, då det var tvillingar på 3 månader. Men jag tog samtalet och pratade med de.
Såå underbara föräldrar, de frågade om allt och inget. Jag kunde bara inte säga nej efter det där samtalet, och dum som jag är tror jag på ödet, och tänkte att de ringde fast jag sagt nej till de. Så jag ringde CC för att säga att jag trivdes med de, och övervägde faktiskt att kunna flytta in i Chicago och spendera närmaste år med att byta bajsblöjor och ha oändligt många samtal med en 3-åring om att det är jag som bestämmer. :)

Ända tills jag imorrse vaknade och kände att det inte var rätt ändå. Loggade in på kontot och såg att de valt bort mig. 
Det hela gjorde mig lite ledsen, när jag verkligen planerat allt! Men men, ringde kontoret för att se vad jag gjort fel eller så, så jag vet till nästa gång. Och en himla massa turer fram och tillbaka blev det. 
Till slut valde jag att ta bort familjen. Eftersom de uppenbarligen inte var nöjda med mig. 

Så här står jag igen, utan familj.  :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0