Efter regn kommer solsken

Skam den som ger sig.

Äntligen säger jag bara, på ett litet konstigt sätt fick jag min familj.
I will tell. :)
Gick bort till P igår för att hänga lite, mysigt. Tittar på tv och pratar. Pappa ringer och undrar var jag är och säger att de ringde från USA precis och sa att jag måste komma hem. Hon pratade dock flytande svenska.
Kom hem, såg att jag fått en ny familj och läste igenom deras ansökning. Lät så mysigt, så nu förberedde jag mig massor inför samtalet. Mor i familjen ringer och hon pratar svenska, och helt underbar!
Två barn; Linnea 4½ år och Thomas 2 år och 4 månader, mamman svenska och pappan amerikanare.
Linnea pratar både svenska och engelska flytande. Och samtalet var helt underbart!

Vaknade imorrse och kände bara glädje. Ringde kontoret och sa att det är familjen jag ville ha.
G hade redan skickat över en massa papper och allt kändes så bra.
Sedan på eftermiddagen ringde de från CC i USA och bekräftade att jag var matchad och klar. :)
Så den 27 Oktober åker jag, blev lite senare än tänkt men oj vilken bra familj jag fick!

Kommentarer
Postat av: Isabella

GRATTIS :)



Men bra att du åker senare för du vet den 4 är det fest hos mig :) Men det kanske du har sett på fb?

2008-09-18 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0