Kockong Christin! :)

Gårkvällen spenderades såklart på Third... haha. Jag och Christin har verkligen kommit fram till att vi inte vill ändra vårat vinnande koncept. :) Julia och Louisa joinade också. Vi hade superkul, vandrade hem genom blåsten och sov tre timmar, då vaknade jag till, jag och Christin hade aupair möte. Vi skulle ner och titta på Cherry Blossom paraden, vi åkte och åkte, pratade om kvällen, ringde Julia. Till slut gav vi upp, vi hittade inte dit, istället blev det en lunch på Montgomery Mall. :) Vidare hem till Christin, plocka ihop en massa saker och sen hem till mig, båda la sig i sängen och vi låg och tittade på Greys, mys ! :) Nu ligger Christin i sin blåa kockong och sover lite, stackarn.

Kvällen återstår att se hur de blir av, lite segt är det just nu, men vi är nog snart på g igen ! :)

Satt inne på facebook, otroligt kul att se att allas studentskivor är i full gång. Synd att jag missar de, men vi ska verkligen försöka fixa en egen student här, med allt och alla tillbehör! Vi har alltid något att fira här, varje fredag är det lön, varje vecka är en vecka mer man varit, varje vecka är man en vecka närmare hem, man träffar nya människor varje dag, det är så otroligt mycket att ta in, och man är med om så mycket som man förmodligen inte inser förens man kommer hem.!


Mamma och Pappa; Nu tycker jag ni får höra av er, jag vet inte hur det går? blir det hus, vart, när?
Madde; Jag är här, vet att jag är dålig på att sitta vid datorn nu, min dator är trasig, och jag vill egentligen inte slösa bort min tid på att sitta vid datorn... leggingsen fanns inte NY, och inte heller här... tyvärr. Men jag får leta vidare, helt klart.
Mia; Haha, du är med mig varje dag i mina tankar! saknar dig superduper mycket, och du kan väl ta ett glas, höj det mot himmelen och skåla med mig onsdag den 29. :)
Erica; SJÄLVKLART ! kom hit och festa sönder ! ;) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0