Lite uppdatering innan NY

Så hockeymatch mellan NY Rangers och Washington Capitals. HELT underbar match, och även om Caps förlorade så vann både jag och Christin på det hela. Hon fick se sin man spela som en kung, jag fick en superduperbra födelsedagspresent, och tillsammans hade vi superkul när vi stod där på läktarna och skrek oss hesa ! :) Tack min underbara vän !

Torsdagen blev annorlunda då Linnea var sjuk, så Thomas fick åka till skolan själv och Linnea till doktorn... Christin kom även förbi denna dag under jobbtid och gjorde min eftermiddag kortare, vi åkte hem till henne, fixade iordning lite, och åkte för att handla mat till hennes familj som varit utan vissa saker i två veckor nu, pga pass over (judisk högtid typ), kom hem och svidade om och drog ner till Hard Rock, kön där var inte jätterolig så vi vände om då de sa att det var lönlöst...
Istället drog vi till donken, köpte en glass och sen till Third för att säga hej, men där var det bara konstigt så istället åkte vi hem och sov.

Idag fredag är det dags att åka till NY igen, Christin jobbar just nu och jag ska även hjälpa till lite senare. Till att börja med ska jag packa ihop alla min grejer och fixa och dona lite med biljetterna, sen är vi på g igen.
Så det är väl bäst att sätta lite fart, snart kommer nog Christin ner och ska väcka mig ! ;) Hörs till helgen när vi får tillgång till datorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0