Mandag igen, men en otroligt laddad vecka

Helgen ar over igen, men denna vecka ar fullproppad...

Mandag - baka cheesecake
Tisdag - utgang i g-town
Onsdag - fodelsedagsfirande med vardfamilj
Torsdag - jobba extra
Fredag - utgang

Men tillbaka till helgen, otroligt rolig, och VARM ! Vi har legat pa narmare 35 grader, jag Julia och Christin har legat ute pa min baksida och battrar pa brannan. Skont.
Paket fran familjen dar hemma har aven kommit fram, tack Emil och Sanna for breven. :)
Perfekt passform pa byxorna, sa en kanske jag inte ar sa tjock? ;)

Nu ar det dags att kora igen, idag har Linnea skola, Thomas och jag far hitta pa nagot annat under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0