Mandagens schema avklarat

Jobbat 9-5 - klar
Handlat - klar
Bakat - klar

Otroligt stolt over mig sjalv en san har dag. Egentligen skulle jag vilja ga stalla mig pa traningsmaskinen ocksa, men det blir nog imorgon. :)

Fick tva kort pa posten idag, och nyfiken som jag blev oppnade jag. Aven om jag visste att det var fodelsedagskort fran Fam Sjoman, usch nar oppnade korten rann tararna nerfor kinderna som aldrig forr, och mamma och pappa, jag fuskade och oppnade erat kort ocksa. Aah, jag saknar er till tusen ! Jag alskar er alla sa otroligt mycket, tack for de perfekta presenterna ! :) En kokstol kommer de garanterat att behovas, och pengarna kommer nog ga till en limo tur i Las Vegas och en helikopter flygning over Gran Canyon, minnen for livet ! Och jag delar de med er. <3

Kommentarer
Postat av: Mor

Underbart att vi får vara med dig och dela allt det roliga du ska göra. Du är helt underbar.

2009-04-28 @ 15:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0