Ny vecka, nya mojligheter

Ja Christin du har sa ratt sa som sager sa, ibland ar du faktiskt riktigt smart. Haha. ! Ta at dig, for de ar inte ofta jag sager det... ;)

Mandagen har gatt helt sjuuukt fort, och jag forstar inte att det redan ar April manad. Jag vet att ni maste vara trotta pa att jag hela tiden sager att tiden gar fort, men vissa dagar ar helt sjuka. Nar jag stod och lagade middag idag var jag BOMBsaker pa att det var lunch... :S
(lika saker som jag igar var att det var en annan bio film jag vandrade in pa...)

Jag slutade, gick ner till datorn och pratade med min underbaraste bastaste Patricia. Hon ar bara for underbar, och du ska veta vannen att jag satt med tarar i ogonen och jag saknar dig massor. ! Tanker pa allt vi gjort, och ska jag vara arlig ska jag nog beratta att sen vi satt bredvid varandra pa Tyskan i tvaan (trean for dig) ville jag bli din kompis. :)
Att du kommer anda hela langa vagen till USA och Washington DC for att halsa pa mig trodde jag helt arligt aldrig, det betyder sa sjukt mycket. ! <3 Vi har sa mycket att ta igen och prata om. Jag kanner mig som en liten bubbla som bara behover spricka, haha.

Mamma o pappa, vart tog ni vagen? Nu blir jag lite orolig...

Var pa en egen shopping tur idag, jag tycker om att shoppa sjalv. Da kan jag ga in i de butiker jag vill, prova vad jag vill, (och aven grata for mig sjalv, da jag verkligen inser att kladerna har annorlunda storlekar har...)
Sa jag akte hem, shoppade iof lite pa H&M trakigt, fast det ar sa skont med lite basklader som man vet har lite kvalite iaf.
Hoppade pa min traningsmaskin och forhoppningsvis ska det ge resultat... jag menar, usch. Jag ater inte sadar sjukt onyttigt, eller? Tranar som aldrig forr. Men jag och T har iaf ett vad, och jag SKA vinna denna gang ! :)


Ska forsoka lagga upp lite bilder ocksa, sa smaningom. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag titta igenom lite Greys. Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0