Playdate dagen nr 1 :)

Playdate for bada barnen mellan 10 och 12, vi at dar, akte till skolan, kom hem gjorde en smorgastarta som Gunilla varit sugen pa jattelange nu, dammsog och sen pratade jag med mor lite. :) Hon blir alltid lika glad nar jag skriver om henne i bloggen. <3

Sen hamtade jag upp barnen fran skolan, och hem dar Sara + barn och den nya aupairen Sandra kom forbi. Tyvarr stannade de inte sa lange, men vi bokade en ny dag pa torsdag. :)

Regnet hanger i luften och det bryter nog ut nar som helst. Ska forsoka ta mig bort till Christin innan dess hade jag tankt.
Ikvall ska det bli lite shopping ar det tankt. Hoppas pa att hitta nagot fint att ha pa mig pa fodelsedagen, oj sa kul det ska bli. Fick precis sms av Erica som sag till att hon kunde komma hit pa fredagen och parta med oss ! :) Sager bara NAJS !
T lovade att om vi tar med en svensk skiva spelar han den, och aven att det skulle bjudas pa Champagne... ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: erica

im soo excited :)

2009-04-22 @ 01:36:04
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Christin

Haha Champange och Svensk musik.. de kommer bli helvilt :D haha

2009-04-22 @ 04:33:31
URL: http://kickmick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0