söndagsmys

Så var helgen inne på sista dagen igen. Otroligt bra helg, softarhelg helt enkelt. :)

Kvällen igår var lugn, vi gick till Third. Dansade lite, mötte upp några andra på Mr Smith, trevligt folk.
men jag och Christin hade ju ändå hållt i gång ganska så länge, så en taxi till henne och sova lockade. :)


Idag lyser solen och jag ska jobba lite extra hos familjen Miller (Christins familj), blir nog en tur till parken med barnen då vädret tillåter. Skönt med riktig vårvärme. ;)

Ska även klarlägga för alla att jag absolut inte vill att ni skickar något till mig när jag fyller år, det är inte nödvändigt.
För det första så kostar det en massa pengar för er, för det andra kommer jag inte ha någon som helst möjlighet att få hem allting. Så om ni bara måste köpa något kan vi väl slå in det lite fint och lägga det på Brage tills jag kommer hem. :)
Och till mor och far, önskelistan består bara av saker som kan vara bra att ha i lägenheten, handdukar, köksredskap, mattor, IKEA presentkort. Men som sagt, inget jag behöver här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0