Torsdagsuppdatering

Linnea akte pa playdate, och jag och Thomas likasa. Efter mycket om och men hamnade vi i Vienna hos Sara, Sandra, Kajsa och Noah. :) barnen lekte och hade kul (?) tills det var dags for mig och Thomas att ta oss till skolan.
Skjussade dit honom, akte hem hamtade upp handlar listan och tog mig ner till Giant. Shopping, shopping, shopping. Kom hem plockade in allting, och fixade med gronsakerna. Hamtade upp barnen och vi var ute hela eftermiddagen.
At middag, passade pa att trana lite faktiskt. Sen akte jag ivag pa lite arrenden, akte bla till bibblan for att lamna min bok, och lanade en ny. Denna gang blev det en barn bok, som jag av nagon underlig anledning alltid velat lasa, jag vet inte om jag last boken tidigare eller sett filmen. Men nu ska jag ge mig an att lasa den iaf. :)
The Witches av Roald Dahl.

Nu har jag bara suttit vid datorn, pratat lite med Christin pa skype och tontat mig pa youtube.

Det ar jobbigt med youtube for borjar man kolla sa ar man fast, for sa fort en lat eller ett klipp ar slut sa visar de alltid upp nya man ska titta pa. Jag har just gatt fran Sean Banan  - Snabba fragor (som bara ar otroligt rolig) till Braveheart - For the love of a princess. Och jag maste saga att det gor fortfarande riktigt ont inom mig nar jag lyssnar pa den, och tararna ar nara. Du som vet varfor, ta at dig, jag ville aldrig att det skulle bli sa har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0