Vad hande???

Fredag. Jag jobbar bara till 6 iaf, familjen valjer att stanna hemma, efter att ha suttit ute i solen fran 9-6. Otroligt skont. ! :)
Dagen gick bra, barnen hade lite playdate och vi lekte for fullt. Hunden som vi ska passa kom forbi vid halv 6.
Jag akte med Christin och hamtade hennes vardbarn som inte madde bra. Hem till mig sen igen, efter att ha hamtat upp Julia. Christin ar lite bitterfitta for att hon har ingen aning om vad hon ska ha pa sig... haha !
Vi far iaf skjuss in till Georgetown av Vilde, gar till Third dar vi moter upp Julias kompisar. Drar en shot och en rosa pantern, planen ar aven denna kvall att dra till Roumers. Men aven som vanligt kommer vi inte dit... haha. Julia kommer inte in dar sa vi stannade pa Third. Kvallen ar otroligt rolig och mycket folk man kanner igen och bara har kul med.
Nu till nagot otroligt ovanligt ! Lyssna, jag och Julia stod ute och prata med en dansk kille, han gar bara ivag och vi bara jahapp, sen kommer han tillbaka med tva ol. En till honom och en till mig... haha tankte jag ! Kul, forklarade for honom att jag inte dricker ol. Han bara tittade pa mig och fortsatte prata som om jag inte sa nagonting.
Helt plotsligt dricker jag olen, OJ sager jag bara... 19 ar och 360 dagar ! Haha. Christin bara kom och tittade pa mig ! :P
Jag var inte speciellt full, det var inget vad eller nagonting. Det bara blev sa helt enkelt, haha.

Sen var det dags att ta sig hem, Christin fixar skjuss hem till mig. De andra aker hem till henne. Najs ! :)
Val hemma skypas det lite med mamma och pappa, haha, forlat for det! Det var inte det mest nyktra samtalet. Men ni hade nog kul? Haha. Jag undrar hur manga ganger jag sa att jag drack ol? Haha, nej men usch. :P

Sen blev det att borsta tander och lagga sig i sangen. Och vid kvar i 9 vaknade jag till. Skont att vakna upp och bara gripas av panik da jag trodde jag skulle jobba. Lag kvar en stund, men sen gick jag upp. :)

Hoppas pa att tjejerna kommer forbi lite senare, har inte raknat med att de kommer fore lunch, men till slut kanske de tittar fram ! :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Det var såååååååå roligt att du ringde, du var

sååååååå lycklig och glad i hatten.

Nu kanske vi kan skåla med en ÖL.

2009-04-27 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0