And its friday night

Nja kanske inte riktigt friday night har annu, klockan ar ju faktiskt bara 10 pa morgonen.

Kvallen igar, hm, otroligt slo sa jag gick och la mig redan vid halv 9 for att titta lite pa en film, blev Paparazzi. Tanken var att jag skulle ligga och slo titta och forhoppningsvis somna ifran filmen, men icke, filmen drog med mig och jag fastnade totalt. Bra film. :) Sen sov jag som ett litet barn tills klockan slog 5 imorrse, vaknade och tittade pa klockan och tankte vad i allsin tid gor jag vaken, Tankte till och insag att det var nu mamma skulle landa pa Arlanda efter alla forseningar, och mycket riktigt mobilen pep och en leverans rapport dok upp. Da kunde jag somna om igen och sova till 9, som blivit min vanliga tid att ga upp. Frukost och nu sitter jag har, Sandra ska titta forbi idag och sola lite med mig, och vad kvallen har att erbjuda vet man faktiskt aldrig, jag ska bara komma ihag att avbestalla den dar tartan ocksa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0