Greys, moln och ett harligt uppvaknande

Igar blev de 2 Greys avsnitt, jag kan inte sluta nar jag val borjat, helt sjukt; underbart ! :)
Till slut somnade jag och sov sa gott till denna morgon da det knackar pa dorren och nagon ropar; "Emelie, Emelie"
Och fortsatter i en kvart, till slut ger hon upp och skont tankte jag da kan jag somna om, precis nar jag lagt mig till ratta knackar hon pa glasdorren istallet ! GAAH ! "Emelie vakna!" Men nej unge, finns ingen Emelie har, och jag vill inte vakna annu... Sa ger hon upp igen, men aterkommer 2 ganger for att saga att hon har trakigt... Sa de var den morgonen det, tur att man inte ar morgon trott i detta hus... ska jag tillagga att klockan var strax efter 6?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0