Helgen !

Dags for ett monsterinlagg igen ! :)
Hoppas nu min syster dar hemma far lite att gora  nar du ar sjuk, har ju inte hort nagot ifran varken dig eller familj sa jag vet inte hur det gar??
Storebror dig har jag inte hort fran pa manader, lever du eller kan jag ta mercan?



30 juli

Idag blev det ett rejalt hang vid poolen och bara slapp dag. :) Skont da vadret var pa topp och musiken spelades ur hogtalarna.
Vi tog en svang bort till Target for att fa lite shopping gjort, och aven inforskaffa lite alkohol till kvallen, sa hem igen, duscha och gora sig lite iordning
for att sedan ta en taxi in till georgetown och MrSmiths dar vi kakade lite middag och drack goda drinkar, efterratt blev saklart cheesecake och sedan nagra
drinkar till, vi promenerade bort till third dar vi stotte pa pa den ena och den andre man kande igen. Kvallen var toppen och taxin hem var toppen, sangen
kallade ! :)

31 juli

Fredagar ar till for att lyckas ! Vi hangde vid poolen och piggnade till lite efter gardagen. I poolen ar det dock inte lugnt da vi hittar en liten mus som
rakat tagit sig ett dopp, dagens karma var att radda den stackarn, en god insats! :) Sen kom regnet sa vi passade pa att ga in och laga lite mat, dricka
ett glas vitt och bara mysa. Vi tog taxi hem till AnneMari for preparty, och det var toppen. Dar var ju tjejerna. Festen drog igang och vi promenerade in
till third och hade en toppenkvall aven denna gang... efterfest ute i Arlington? Hm, jaa och sen slocknade faktiskt jag och Julia, vad damen Patricia hittade
pa ar det bara hon som vet... haha. ;)

1 augusti

Vi vaknar upp och far till slut skjuts hem hit igen, skont med sant. Haha. Jag, Julia och Patricia bestammer oss for lite poolhang och Sara och Lova tackar
inte nej. ;) Sa vi hanger har en stund, innan vi alla borjar gora oss lite iordning med dusch och sant. In till georgetown igen, mera chill innan vi handlar
lite middag for kvallen och borjar till slut tillaga middag. :) Mysigt som tusan, dock saknade jag min alskade Christin MASSOR !!
Da vi trottnade ratt snabbt pa att bara dricka borjade vi leka lite lekar, haha. Farligt. Uppdrag for kvallen delades ut och vi kom aven pa att om folk
fragade sa spelade vi i ett superkant tjejband. ;) Grymt gjort tjejer, men lyckades ni? ;) Haha. Efter en del shots vandrade vi aven denna kvall mot third
mycket folk och bra musik. Vi dansade och hade lika kul som vanligt, Patricia och jag fick en ny efterfest att styra vara fotter mot denna gang i g-town.
Sa efter lite taxiresor efter cigaretter och dans i regnet kom vi antligen in, dar jag faktiskt slocknade fort som ogat. :) Haha, sa blev det med den efterfesten.

2 augusti

Idag vaknade man upp lagom sliten alltsa... men vi promenerade bort till Julia och Sara och har bara dar suttit hela dagen och fordrivit tid faktiskt
tror inte riktigt nagon orkade gora nagonting, vi bestallde iaf lite mat och kakade, det blev en del napar innan jag till slut tog bilen hem. Blev lite mer
mat for min del och fixa och dona med alla bilder, sa nu ar det antligen gjort. :) Imorgon kommer min alskade mamma och Patricia atervander hemmat, tack
for att du varit har med mig ! :) Underbart kul att fa visa dig allt, nu forstar du mera nar du laser min blogg. ;) Haha.
Nej nu ar det nog dags att faktiskt ta igen forlorad somn, sa sov gott och ta hand om varandra. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0