Lunch, Thailand och Disney

Min lunchgast blev mamma ! :) Underbart med sallskap till lunchen, haha. Vi gick igenom allt och inget, skont.
Pratade Thailand och jag blir bara mer och mer galen pa detta forbannade land, varfor kan de inte bara vara enkelt?
Sen tog jag itu med min tvatt och tvattade och hangde tvatt, fastnade vid datorn vid youtube, som vanligt, fortfarande denna dumma lat som sitter fast i mitt huvud, jag tror jag behover se Braveheart for att antligen kunna fa laten ur mitt huvud och ga vidare, nagon som staller upp i november?
Insag att de inte skulle bli for kanslofyllt och jobbigt sa nu ar det Disney musik som stralar ur bade mun och hogtalare !


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-08-17 @ 20:11:39
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0