Ny vecka!

Mandag igen, puh, dagarna gar fort. Ja jag sager som jag brukar, haha.

Erica; vanstern funkar utmarkt och jag ar supersnabb! Woho!
Isabella; Haha, jo jag marker det, maste man sa maste man. ;)


Idag ska jag ringa dr och fraga hur det star till med min tumme, jag kanner den inte inne i allt bandage.
Det gor inte lika ont (annu) men svullnaden ar kvar och vagrar ge mig sig, suck.
Jag skriver inte for att jag vill att ni ska tycka synd om mig, jag far skylla mig sjalv horde jag, jag skriver for att slippa dra samma story for alla! :)


Annars ar det nog 11 veckor kvar nu, sen kommer jag hem. Mycket snack om hemfard i detta land nu da manga aker nu, trisst. Men men, jag har fler uppdrag inbokade! ;) Och jag kommer minnas detta ar som ett av de konstigaste aren i mitt liv, haha.

Yes, tog inte sa lang tid detta inte. :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Hej Tummelisa !

Hoppas det går bra för dig.

Kram



2009-08-31 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0