Snalla, hjalp mig lite... :)

Jag behover hjalp ! Och inte vilken hjalp som helst utan uppmuntran, och i massor denna gang !
Dessa dagar har varit de mest underbara samtidigt som de varit bland de varsta i mitt liv. 

Jag har haft jattekul med barnen och hur mysigt som helst. Jobbat mycket och lange, visste att de skulle vara sa, men nar jag val slutat tar de verkligen slut for dagen, jag tappar orken totalt, far ofta feber (?) och kanner mig inte alls pa topp.
Magkattarr ar nu (igen) ett vanligt problem, nasspray tas varje kvall och huvudvarks tabletter pa morgonen. Jag vet vart jag ska ta vagen, jag mar inte bra. :( Later som om jag lever i ett helvete, men jag har de toppen, jag mar bara inte bra...
Snalla ni dar hemma, ni som har varandra, skicka lite energi till mig sa jag orkar dessa sista 3 manader...

For jag vagrar ge upp

Kommentarer
Postat av: cattis

skickar massor av energi.. och isac kramar S

2009-08-24 @ 10:03:09
URL: http://hundligan.blogg.se/
Postat av: erica

en skepp kommer lastat med energi :)

2009-08-25 @ 03:43:41
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: christin

Jag ger all min energi till dig Malin! du ska aven fa lite minnen att tanka pa... kommer du ihag forsta gangen vi traffades :D haha eller Julafton.. nagot vi aldrig kommer att glomma, best night ever! KLOCKAN!!

eller ar vi fargade haret pa nyar.. vi hade en blaharig tjej och en rodharig tjej.. haha

sen blev du svart harig.. sen orange.. sen ditt vackra blonda igen :D

alla ganger du har fatt hamtat upp mig och dom lattraknade gangerna ja har fatt hamta upp dig ;)

Listan kan bli lang iaf... och de ar inte lang tid kvar nu och ja vet att du klarar detta.. de tvivlar ja inte pa for en sekund :D

alskar dig gumman och saknar dig nagot otroligt mycket (L)(L)

2009-08-26 @ 01:40:39
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Carina

Ett skepp kommer lastat.... men tonvis av energi :-)

2009-08-26 @ 20:30:50
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0