Sol, kaos och t-storms !

Sa min dag idag, borjade 9 som vanligt men Gunilla och Thomas sov och Bruce lag i tvrummet med Linnea sa jag passade pa att ata lite havregrynsgrot (USCH) men allt for att slippa dessa xtra kilon... SUCK. Sen lekte jag lite med Linnea tills klockan narmade sig halv 11 da somntutorna valde att vakna, Bruce hade tagit sig till doktorn for att titta till sin rygg sa han. Sa vi tre lekte pa och hade en helt underbar dag :) Barnen var sa mysiga och gulliga, forvanandsvart faktiskt, vi har hunnit med allt mojligt och till middag lagade vi kottbullar och kokt potatis. Lovade lillkillen att han skulle fa hjalpa till med kottbullarna och visst de gjorde han, han plockade ut de i frysen och borjade ata frysta kottbullar fran IKEA, den lilla plutten ! Fram med videokameran aupair som man ar, och filmade ! Jag kommer fa mig nagra goda skratt nar jag kommer hem och tittar igenom allt igen
Farmor och farfar kom forbi pa kvallen och delade ut lite presenter till Thomas som fyllt ar.
Sen tackade jag for mig runt 7 och gick ner och tranade och duschade och nu blir det Greys ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0