Forvantansfull! :)

Ja herre gud, fredag imorgon, lon! Och jag kan lagga undan hur mycket som helst fran bade forra och forrforra lonen, da jag varit sjuk och inte kunnat komma ut och shoppa upp allt... ;)

Sa forst och framst ska jag forklara;
Nar man aker som aupair far man visum for 13 manader, da jobbar man 12 av de och reser den sista. :) Om man vill saklart, och sjalvklart ska jag ta tillfallet i akt! :)
Men saklart ar det lite annorlunda for mig, haha. Min vardfamilj aker till Sverige 6 veckor i sommar, och bor pa en bondgard, med djur... vilket medfor att jag inte kan aka med. Sa jag stannar i USA under de veckorna och tar ut min "13" manad i Juli istallet for November, och jobbar istallet till dagen jag aker hem. Och nar jag kommer hem ar inte heller riktigt bestamt, nej jag vet inte hur jag ska gora, forlanga ett halvar eller inte? Komma hem till trakiga November eller komma hem lagom till Studenten, fest och svensk sommar? Det lockar nagot otroligt att stanna kvar har i ett halvar extra...

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kommer bli ledsen i ögat om du stannar ett halvår till =(

2009-02-27 @ 13:52:42
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0