Froken avis?

Jag sitter har, hemkommen fran Tysons, 8 timmars arbetsdag over. Skont maste jag saga, dagen var inte alls som jag tankt mig. Men nu ar jag klar for dagen.

Pa msn finns lillebror som sitter uppe, och aven en mor i bakgrunden. Det ar dags for de att satta sig pa planet snart, inte for att komma hit utan for att aka till Venezuela och Isla The Margarita... Tanken var att jag skulle med, men icke jag sitter har. Tva veckor i paradiset, all inclusive, bungalows och hela paketet. Nej, jag far val passa pa att onska er en forjavlig resa, hoppas att toaletterna blir era platser pa flygplanet, att transferbussen ar full, och att all mat dar nere smakar skit och alkoholen ar utblandad med vatten.Forutom det far ni ha det bra, min alskade familj.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0