Helgen :)

Tack sa jattemycket for alla hjartans dag halsningarna,
och tack mamma for de bra byxorna. :) De passade perfekt, sa sa tjock kan jag val anda inte blivit?

Helgen spenderades med tjejerna, pa alla mojliga utflyker. Men helt klart lyckat.
Shopping och klippning har vi ocksa hunnit med, saklart. ;) Bildbevis kommer val nar Borje har bestammt sig for att dela med sig av MINA bilder... ;) Haha. Sa smaningom helt enkelt.

Idag ar det Presidents Day och alla ar lediga, sa ingen skola for Linnea. Far se vad vi hittar pa.

For ovrigt maste jag hinna prata med Gunilla snart och forsoka losa allt med Sverige resan, far se hur det gar da egentligen. For jag vill ha svar. :(

Nu ar det dags att jobba och allt som hor till. Till eftermiddagen/kvallen hoppas jag pa bra vader sa man kan ta en promenad, annars far jag hoppa upp pa maskinen.

Kommentarer
Postat av: Louisa

Tack Malin för en toppen helg, som alltid!!



"Det svarta fåret"

2009-02-16 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0