Karlekens dag...

Dagen man ska tillagna de man alskar och haller nara, jag antar att jag borjar med min alskade familj.

Mamma: min alskade mamma. Du ar varldens bastaste basta mamma, och darmed basta! :) Du har hjalpt mig igenom alla svara ar i skolan, tjafs hit och dit med alla sakallade "kompisar" och jag vet att du gjorde vad du kunde, och att du har hjalpt mig till att vara den jag ar idag, mig sjalv. :) Tack!

Pappa: jag kommer alltid att vara pappas flicka, och det ar jag stolt over. :) De sager att nar en kvinna leter efter en man att gifta sig med letar hon en liknelse mellan mannen och sin far, men jag kan inte hitta nagon battre an min pappa! :)
Aven om du jobbat mycket, sa ska du veta att jag alskar dig otroligt mycket!

Jonny: Min storebror, underbara storebror. Som vid 17 ars alder fick en till lillasyster att dras med, men gjorde det hela galant! Du vet att du alltid varit min idol, och att du alla ganger sager: "Tja snygging" nar jag kommer in i rummet varmer, och jag tar at mig och de betyder massor! Maggetkvallarna borde aldrig ta slut! :D

Maria: Storasyster min, har nog inte varit en idol i barnalder (vad jag kan minnas) men jag tror egentligen det hela var avundsjuka, tyvarr. Dock nu pa "aldre" dar.. ;) (Haha) maste jag saga att min storasyster ar min absoluta favorit!
Nar jag blev vald till tarna pa brollopet brast allting och jag insag vilken underbar syster jag har. Nar jag aven fick fortroendet att vara gudmor at Sanna varmde det bara annu mera. Jag saknar min traningskompis, och absolut basta kompis i hela varlden! <3

Tommy: lillebror och minst av 4, kan inte vara latt. Mamma valde att stanna hemma och verkligen ta hand om oss, sa inget dagis blev det. Men vem behover det nar jag hade min basta lekkamrat hemma? Dagarna med dig var toppen, men nu kanner jag bara att du maste ta tag i ditt liv? Herre gud vad hande dar lixom? But still your my best babybrother! :)

Jag har aven mina syskons fru och man, Nina och Peter. Peter som varit med sen jag var 3 och sprang runt i bloja, jo tack jag har hort det nu... haha. Och aven Nina, storebrors fru, mamma till mina tva yngsta brorssoner. Tack for att ni tar sa god hand om mina syskon! ;)
Syskonbarnen finns ocksa med: Emil, Rasmus, Felix, Sanna och Lukas. Herre gud, ni borjar bli manga. Men ni ska veta att moster/faster alskar er massor! :)



Sen blir det genast lite jobbigare, vanner... vilka ska jag valja att skriva om? (inte for att det ar sa manga som egentligen behover namnas.)
Jag vill egentligen bara tacka mina vanner, pa bade hemma och borta plan!
Hemma: Patricia, du ar guld vard! Madde, min angel, Tesso vi tar ikapp allt nar jag kommer hem. ;) Ni ar mitt allt hemma!
Bortaplan: Vardfamiljen: ABT! UNDERBARA! :), Christin och Louisa, vi ses i dimman ikvall. ;) Haha. Love you.

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack älskade Malin för de fina tankarna och orden

om din familj.

2009-02-15 @ 12:00:35
Postat av: Madde

Hej gumman!

Jag har tänkte på dej massor, våga inte tro nått annat.

Hoppas din helg var underbar.

Saknar dej! <3

2009-02-16 @ 15:08:35
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0