Mycket nu

For det forsta, mamma snohogen ar borta.
Vi har haft stralande vader hela helgen, och aven idag sa nu har den minsann smallt undan. :)

Christin, vi maste boka NY courses... och Louisa ocksa for den delen!

Madde, och aven Patricia och Tesso,  vet inte hur jag ska saga (eller skriva) detta... kanner mig som en hemsk manniska. Just nu ser det inte ut som om jag kommer hem till sommaren, det kanns sa otroligt onodigt for mig. Jag kommer anda inte kunna bo med min vardfamilj dar de bor da det ar hastar och skit dar. Och aka hem for att bo i Vasby 6 veckor ar inte riktigt vad jag har tankt mig... jag vill vara har i USA ett helt ar. Forlat! :(

Extra jobb torsdag, fredag hemma hos familjen Norge. :) Hoppas de gar bra, extrapengar ar alltid bra om man fragar mig! For jag ser verkligen fram emot sommaren har i DC, och dessutom HAWAII! :D


For ovrigt stallde jag klockan pa 7.30 imorrse, gick upp tranade 30 minuter, duschade gjorde mig iordning och satte mig vid datorn, tills det var dags att borja vid 9. Ska forsoka fa det som en liten rutin, far se hur det gar. Jag klarar verkligen inte av att ga runt och kanna sig tjock for jamnan...
Roligare an sa har blir det nog inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0