Aret som gick

Satt och laste Christins blogg och ska forsoka mig pa en lista om hur mitt ar 2008 sag ut. : )

Ar 2008...
akte vi till Thailand med hela familjen och aven familjen Annelie. : ) Suprise!
blev en annan paborjade sista aret som tonaring.
tog jag studenten och akte vit limo hem, tack!
blev jag arbetslos
akte jag ner till Turkiet och hade en underbar semester
blev jag lagenhetsagarinna ; )
hade jag en grymt bra avskedsfest
den 20 oktober begav jag mig till det stora landet USA for att tillbringa mitt ar med familjen Abt.
firade en underbar jul med min vardfamilj

festade jag grymt mycket med mina brudar; Patricia, Madde och Tesso (?)
klippte jag banden med vissa "vanner" och band nya med underbara! : )

framforallt sa blev jag kar i mina anglar, och inser verkligen hur mycket ni tjejer betyder for mig! De finns sa manga dar hemma som betyder nagot for mig, men ni finns lixom alltid dar mer eller mindre. Latar som far mig att tanka pa er, kort, brev och annat skit ni skickar... ;) haha, ni betyder massor dar hemma! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0