Festfredag

Fredagarna hemma i vårat hus har blivit utnämnda till festfredagar, och de verkar komma ofta?
Iaf känns det som om det är varannan dag... så fort går det.

Dagen har gått bra, vi åt sen frukost, lekte lite innan jag packade aupair väskan för att ta mig till NickKnack, men han var inte där... så vi lekte lite, åt lunch, köpte godis och sen åkte vi hem. På vägen hem somnade Thomas i bilen så jag och Linnea lekte ute idag, strålande sol och t-shirt väder. ;) Skönt!
väckte upp Thomas vid halv tre, gick in och lekte lite med Mia i källaren. Bytte sängkläder och fick uppdateringar från Väsby.
Satt och slöade vi datorn tills Christin kom, gick ner gjorde mig i ordning eftersom hon kände för en utekväll, ärligt känner jag mig inte taggad för fem öre, men det gör jag aldrig. Haha. Imorgon är planen att bowla iaf, ikväll har vi ingen plan som vanligt. Haha.

Vi väntar på Louisa, sen ska vi försöka bestämma vart vi ska ta vägen ! :)


Hoppas du hade en underbar kväll Madde! :) Avundas dig verkligen.
Grattis Erika pa namnsdagen! :)


Hoppas att få höra mer av dig, annars behöver jag inte höra alls från dig.

Kommentarer
Postat av: erica

åååh, thaanks :)

2009-01-25 @ 01:39:00
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Mia

hoho vart är uppdateringarna

2009-01-28 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0