Fredag igen, shalala! :D

gardagen gick som smort for min del, aven om jag igen hade sjuka barn.
Linnea skjutsade jag over till Aisa vid 10, och sen lekte jag och Thomas lite, at lunch och sa skjutsade jag de till lakaren.
Hamtade upp de efter att jag hunnit pressat lite potatis, och stackaren lider av oroninflammation och bronkiter.
:( Stackarn far aldrig vara frisk. Vid 3 hamtade jag och Thomas iaf upp Linnea, hade blivit strul med Aisa,
sa hon foljde inte med, men bra gick det iaf. Vi lekte med lego, som sa storsta attraktionen just nu. :)

Kvallen spenderades framfor datorn, tvn och i badet! :D Skont som bara den att bara ligga och lasa en underbar bok. :)
For ikvall blir det nya tag infor helgen!

Laddar med lite Tysons, sen ska jag och Christin eventuellt pa ett houseparty, men lugn vi ska inte dricka nagon av oss, lixom bara kolla laget. Imorgon blir det slappdag, tills Christin hamtar upp mig och vi eventuellt drar pa bio (?) och sen pa sondag smaller det!!! BRUCE SPRINGSTEEN! BEYONCE! Och maaaanga fler upptrader vid Lincoln Memorial, underbart sager jag bara!
 
Mina skor dog just nu, och helt underbar! :) Perfekta ar nog inte tillrackligt kanner jag.


Malin Cecilia Bengtsson, det ar jag det. ;) Och lycklig ar jag for det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0