Julgranspynt, utgang och nedgang

Helgen har varit lugn, fredags var jag och Christin pa biopremiar; Bride Wars, helt underbar film! haha. 45 minuter innan filmen borjade satt vi i salongen och skrattade, och efterat akte vi bara hem och tog de lugnt. :)
Lordagen vaknade jag vid 9, loggade in pa datorn pratade lite med folk och sen loggade min alskade Patricia in, ogonen fylldes med tarar och vi skypade i ungefar 3 timmar! :) Underbart sager jag bara!
Inte mycket gjordes under dagen, senare hamtade Christin upp mig for att aka och shoppa lite, hittade ett par skor, dock inte min storlek sa det blev att bestalla pa internet istallet... ;) Haha. Kvallen tillbringades pa Third Edition, men bara till 1, da vi gav upp och akte hem. Sondagen spenderades hela dagen ute i Potomac hos familjen Pinckerts for att hjalpa de plocka ner all sin juldekoration, latt tankte vi. Haha.  5 timmar senare, 3 julgranar mindre och 125 dollar rikare!
Latt vart det! lovesac here i come! :D
I lordags pratade jag aven med lillebror min pa skype, han bara skrattade at mig, sa lite roligt maste jag vara? :)

Fick aven det mest underbara paketet skickat till mig! Fran min alldeles egna "sex and the city"-brudar som ni kallas har. Haha. En bok, (som jag dock redan last, och alskade sa ni var helt ratt ute) godis (ratt, men fan jag bantar ju?) Haha. Harspannen, (underbart, tack!) brevet (mycket bra innehall. ;) ) men framforallt: den helt underbara kompis boken (aah jag grat for varje ord jag laste, det var sa bra, underbart genomtankt. Och ni fick sa manga ratt! Alsklingsratten ser jag fram emot... ;) Haha. Ni ar underbara!!! Karlek till er alla, och aven Magnus som fick vara med! :)

Kommentarer
Postat av: madde

Hahah ååh. så paket kom fram till sist iallfall! UNDERBART!

haha, men boken kna du säkert läsa igen, bara för att den är från oss ;)

Och godis.. äsch.. svenskt godis slår aldrig fel ;) haha.

Haha det är ju kalrt vi fick många rätt, vi är ju dina polers lix ;) hehe.

Pusss & kraaam!

2009-01-13 @ 08:36:39
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0