Korkort!

Antligen efter annu mer om och men sa sitter jag nu med mitt amerikanska korkort och njuter. ; )
Gick upp 7.15 imorrse for att bege mig, forst var de teoriprov. 10 fragar forst, alla ratt, vidare till 25 fragar, alla ratt igen! :)
Sen hade jag missat ett papper som visade att min bil var registrerad sa jag fick aka hem och hamta vanen, tillbaka igen sitta i ko typ 2 timmar... suck. Kora upp i 2 minuter och sen vanta annu 20 minuter tills de bara ploppade ut ett korkort ur datorn deras. Haha lustigt. :P Men nu har jag det iaf. :) Maste tacka min underbara bilskolelarare Marie! :)

Blev inte sa mycket jobb idag, da Thomas borjade skolan och Gunilla akte med honom. Efter maten passade jag pa att utnyttja ett solkort jag fick av Gunilla, sa man kanske ser lite frasch ut till helgen? Usch kanner mig jatteacklig och blek.

Skola har jag ocksa borjat kolla pa, blir eventuellt en engelska kurs pa lordagar. Om jag nu inte far tag i nagon bra weekendkurs och far det hela overstokat. Jag vill bara ha det enkelt och avklarat!  :)

Dags for lite traning, en dusch och sen ? Hm, det far vi se vad jag kanner for har varit en lang dag och skulle helst vilja lagga mig ner i sangen och titta pa Tv4 FAKTA! Usch vad jag saknar den kanalen... ;)

Jag saknar min familj!
Julafton tva ar sen. :) Studenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0